عکس

آرشیوی کوچک از عکس های بیادماندنی من

عکس

آرشیوی کوچک از عکس های بیادماندنی من

هرمزگان - شهرستان جاسک

 

 

 

  

  

 

 

 

 

  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عالیه سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://alieh-a.persianblog.ir

عکس پرنده ها بسیار زیباست

شاد باشید و پیروز

متشکرم دوست گرامی.

سعید رحیمی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

جناب آقای اورنگ دستت شما دردنکنه.من بعنوان کسی که عاشق جاسک و طبیعت جاسک هستم از عکسهای رویایی شما بی نهایت تشکر میکنم.بسیار زیبا و رویاهای منو زنده کردین. خیلی خوشحال میشوم هنرمندانی چون شما ها از جان مایه میذارن و سختی بجان میخرند فقط بخاطر عشق به هنرشان.

حسین حجتی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ

واقعا زیبا بود
مخصوصا عکس سومی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد